Voorzitter bestuur

Mieke Wijnker

Over Mieke Wijnker

Sinds de verkiezingen van 2006 ben ik actief betrokken bij het bestuur van de PvdA.

Tijdens  de voorbereidingen voor de verkiezingen van 2006 heb ik zitting gehad in de kandidaatstellingscommissie om te komen tot een goede lijst voor de verkiezingen van de gemeenteraad.

Er trad daarna een voor het grootste deel  nieuw bestuur aan van zes personen. Helaas is door allerlei omstandigheden die club flink gekrompen en bestaat op dit moment uit 2 personen en kan een uitbreiding erg goed gebruiken.

De Partij van de Arbeid is voor mij de politieke partij die naar de juiste resultaten streeft op een manier die bestuurlijke verantwoordelijkheid uitstraalt. Zoekend naar ruimte voor  mensen die zelf hun zaken kunnen regelen en solidariteit en steun voor hen die dat niet zomaar in hun eentje kunnen en een duwtje in de rug nodig hebben.

Vanaf 1985 tot 2010 ben ik in Wijk bij Duurstede werkzaam geweest in het onderwijs en heb jonge kinderen begeleid in het ontwikkelen van hun talenten en al werkend te leren omgaan met alle verschillen die er tussen kinderen bestaan. Ruimte gevend en steun waar het nodig is.

Ook in Wijk bij Duurstede streven we met de PvdA  naar dezelfde doelen en  dat doen we op een doordachte en weloverwogen manier. Bestuur, fractie en leden werken samen om het hoogst mogelijke te bereiken voor alle inwoners van de drie kernen.

We blijven steeds op zoek naar inwoners die een deel van hun tijd willen inzetten voor de realisatie van een waardig wonen en leven in onze stad door zich aan te sluiten bij onze partij, door de PvdA geïnteresseerd te volgen, door lid te worden van de afdeling, deel uit te maken van bestuur of het versterken van de fractie in de gemeenteraad.