Stemoproep: laat je stem niet verloren gaan!

21 maart 2018

Beste kiezer,

In de afgelopen 9 maanden hebben wij ontzettend veel actuele ideeën, vragen en wensen van Wijk bij Duurstede opgehaald. Bij u en veel anderen die wij mochten ontmoeten. Gisteren was het laatste ontmoetingsmoment voor de verkiezingen. Samenvattend geeft u ons als kiezer mee dat u gaat voor een partij die:

• een zwembad een basisvoorziening voor Wijk bij Duurstede vindt en de inwoner wil laten kiezen wat ‘ie er voor over heeft;
  • die voor de kwetsbare verkeersdeelnemer kiest;
  • vóór de prachtige natuurontwikkeling is in de Bosscherwaarden, maar ook een partij die pas akkoord zal gaan als alle broodnodige garanties gegeven zijn en dat op een veilige manier kan;
  • altijd de verbinding zal zoeken met de andere partijen om tot de mooiste oplossingen voor Wijk bij Duurstede te komen;
  • een duurzame gemeente Wijk bij Duurstede bereikt, zonder ons kleinschalige Kromme-Rijn-landschap te vervuilen met beeldbepalende windmolens, maar wel met volle inzet op de te behalen doelen;
  • aandacht heeft voor de woningnood omdat het te gek is dat we nu al 70 jaar woningnood hebben;
  • het programma ’18-’22 schreef en uitbreidde door gesprekken met u, de inwoner en een partij die ook in de komende raadsperiode steeds met u de verbinding zal zoeken;
  • “niet je afkomst, maar je toekomst telt” en “iedereen doet mee” in z’n genen heeft en altijd zal kiezen om de sterkste schouders de zwaarste lasten te laten dragen;
  • als Partij van de Arbeid, afdeling Wijk bij Duurstede toch echt een plaatselijke partij is, met 15 lijstkandidaten die allemaal geworteld zijn in de samenleving van Wijk bij Duurstede;

En kiezer, kies je met hart voor iedereen, of voor je eigen portemonnee?

Je wil zeker zijn van

• een eerlijke toekomst;
  • ondersteuning als je die nodig hebt;
  • een woning die past als een jas;
  • een waardevolle en veilige leefomgeving;
  • een gelukkige toekomst in Wijk bij Duurstede;
  • een duurzame gemeente.

Daarom ga  je stemmen op woensdag 21 maart en laat je je mooie stem niet verloren gaan en stem je in de kleur van je hart: Partij van de Arbeid, lijst 8

Waar ben je naar op zoek?