Bestaanszekerheid

20 maart 2018

Als je er zeker van bent, dat de poten niet onder je bestaan worden uitgehaald, dan kun je vooruit komen, dan kun je aandacht geven aan de ontwikkeling van jezelf en je familie.

Daar hebben we de afgelopen weken met u, kiezer, over gesproken. Eigenlijk daarvoor al,  toen we ons programma ’18-’22 gingen schrijven. Uw bijdragen groepeerden we om:

• Zeker van ondersteuning als je die nodig hebt
  • Zeker van een huis dat past als een jas
  • Zeker van een waardevolle en veilige leefomgeving
  • Zeker van een duurzame gemeente
  • Zeker van een gelukkige toekomst in Wijk bij Duurstede

Daarboven zweeft de tekst van onze poster: Zeker van een eerlijke toekomst.

Op onze website https://wijkbijduurstede.pvda.nl/ kunt u alles nog eens lezen  en vooral zien, dat we, ook de afgelopen weken nog, uw bijdragen meenamen.

Tijdens de verkiezingsmarkt in het Revius die aan het Jongerendebat vooraf ging, schreven jongeren hun vragen, zorgen, e.d. op gele post-it-velletjes en samen formuleerden we:

Dat is de manier waarop we ook in de komende raadsperiode met u in contact willen blijven. “Wat is het probleem? Wat willen we bereiken? Hoe en met wie bereiken we dat/wie zijn onze ambassadeurs?

Hiervoor is een sterke PvdA nodig in de raad. Tijmen heeft het fantastisch gedaan in de achterliggende raadsperiode, maar het zou mooi zijn als we nu twee of drie raadszetels gaan bezetten en dan ook weer met een wethouder aan een coalitie kunnen deelnemen.

Onze kandidaten staan alle vijftien met hun voeten in de gemeente Wijk bij Duurstede, vanwege hun (vrijwilligers)werk of hobby’s of woonomgeving en hebben een breed netwerk. Wij zijn duidelijk ook een plaatselijke partij, een partij die de verbinding zoekt met al die andere plaatselijke partijen, want er is geen partij die niet geworteld is in de Wijkse bodem. Zoek geen dingen die ons scheiden en stem woensdag 21 maart.

Laat uw mooie stem niet verloren gaan en kies in de kleur van uw hart: Partij van de Arbeid, lijst 8